
Czym jest usługa "od drzwi do drzwi" i jaka to działa.
Serwis Twojego urządzenia z kanapy?
Tak to możliwe, dzięki tej prostej usłudze. Odbierzemy, naprawimy, odeślemy. Zaczynajmy 3.2.1..... start
Dla kogo jest ta usługa?
Jeżeli posiadasz takie urządzenia jak:
iRobot Roomba, Braava, Scooba - wszystkie modele po gwarancji
Aura Roboclean 114F oraz SPlus
Robot T4 Milenium lub T8 Platinum
Rainbow wszystkie modele
To możesz skorzystać z tej usługi.

Zamawiasz u Nas odbiór urządzenia
Nasz pracownik kontaktuje się z Tobą aby ustalić szczegóły odbioru. Dzięki temu zyskujesz czas, nie musisz szukać kuriera oraz pieniądze, gdyż nasza umowa z firmą kurierską pozwala zastosować niską cenę przesyłki.



Kurier odbiera przesyłkę od Ciebie
Drukujesz otrzymany od nas list przewozowy, który należy przykleić na przesyłkę. Pamiętaj, aby spakować urządzenie dokładnie je zabezpieczając np. gazetami czy innym wypełniaczem aby było bezpieczne podczas transportu.

Kurier dostarcza przesyłkę do naszego serwisu
Przed naprawą następuje wycen. Przekarzemy Ci koszt naprawy i wtedy podejmiesz decyzję o dalszym postępowaniu. Diagnoza jest całkowicie bezpłatna.
.... i to tyle, trzy proste kroki

A ile to kosztuje?
Całkowity koszt usługi:
- Tylko 30 zł brutto (koszt przesyłki w dwie strony + przygotowanie)
- Na usługę wystawimy fakturę VAT (23%)
- Przygotowanie urządzenia do odesłania, Tobie
Cena zawiera:
- Odebranie przesyłki przez kuriera od Ciebie
- Dostarczenie do naszego serwisu
- Po naprawie zwrot do Ciebie naprawionego urządzenia
Jak to sfinalizaować?
Opłać usługę klikając poniższy przycisk. Bezpieczeństwo płatności zapewnia Ci Dotpay, rekomendowany polski operator płatności internetowych. Dzięki niemu zapłacisz kartą, przelewem bankowym, czy Blikiem. Po dokonaniu płatności zostaniesz przekierowany do formularza gdzie podasz numer telefonu do kontaktu oraz email w celu przesłania listu przewozowego.


